Post by lopbuddpitabed on Mar 6, 2022 6:28:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ OPUS: Rocket of Whispers ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ OPUS: Rocket of Whispers IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt onbeperkt geld ▞▞▞
▞▞▞ OPUS: Rocket of Whispers 2022 version ▞▞▞
het is cool op zijn eigen manier
1 ster omdat de update mijn oproep-ID wil
Ik kan me niet concentreren op het spel. Mijn ervaring in dit spel is verschrikkelijk omdat elke wandeling die ik maak achterblijft voor een gemiddelde telefoon, zelfs als ik de achtergrondprocessen dieper verwijder en dan heeft de bewegingsbesturing geen vaste positie, wat mijn gameplay nog verschrikkelijker maakt .De gebruikersinterface maakt het zo erg door op alle 2 knoppen linksonder te klikken vanwege de geen vaste positie voor de bewegingsbesturing waardoor ik mijn jongen tegen de muren sla. Als er een optie zou zijn om de grafische weergave in de instellingen te verlagen. Ziek veranderen
Het is vrij uniek. Helaas lokt het me niet genoeg om voor het volledige spel te betalen, ook al is het niet duur. Het ligt misschien aan mij, maar het concept van de heks en de ingenieur was in het begin niet erg duidelijk, dus het is ook moeilijk te begrijpen waarom de hoofdrolspelers van rol zijn verwisseld
Dit had echt cool kunnen zijn, maar net toen ik geïnteresseerd begon te raken, zeiden ze dat je moet betalen om de rest te spelen. HAAT games die dat doen, nee dank je. Wees eerlijk, dat is balen dat jullie dit hebben gedaan. Je krijgt niet eens genoeg speeltijd om erachter te komen of je het leuk gaat vinden. Een schande.
Er staat dat het gratis is, maar dat is het niet..Het verhaal is geweldig, maar vanwege de "AANKOOP" maakt het me verdrietig..En ik verwijder het..Ik had een goede recensie voor je..Dus voor degenen die dit willen downloaden. .Het is niet gratis..Je moet betalen om het spel te kunnen voltooien..Dus zoek daar wat gemodificeerde apps en....Laat me weten als je iets hebt gevonden...Geen aanstootgevende game-ontwikkelaar..Je moet een prijs stellen voor deze app Meteen...omdat het mensen teleurstelt die dit spel echt willen spelen
Ik kan geen verbinding maken en het spel volledig kopen. Corrigeer dit alstublieft zodat ik het kan spelen. Zou er het geld aan uitgeven, maar helaas is de app kapot
Chemical Substances: Chem-Quiz Mokomieji gnr
Heel luwk spel!aanrader
Het spel is gratis tot de eerste raketlancering. Dan raakt het een betaalmuur om te blijven spelen. Als ik dat had geweten, had ik het spel nooit gedownload. Schaamte. Het leek me een geweldig spel.
Leuk spel, leuk verhaal. Minder advertenties. Maar heb je iets gezien waardoor iedereen er een hekel aan heeft? Ja onvolledig verhaal. Echt hé. Dus iedereen zou van eerder moeten weten dat het spel geen volledige versie is. Dus je weet dat het bedoelt toch?
Het is best een goed spel, misschien een beetje traag en repetitief voor mij, maar de kunst is leuk en het is een ontspannend spel.
Het is echt een leuk spel, ik ben blij dat ik de kans heb gekregen om het te spelen, ook al heb ik niet de kans gekregen om de volledige versie te proberen, wat een groot minpunt is, want er zijn enkele kinderen die dit soort rpg's spelen en hebben geen toegang tot bankrekeningen. Daarnaast is de graphic geweldig en de verhaallijn van wat ik zag is geweldig, zowel mysterieus als charmant. Goed werk!!
Ik vond de gratis demo geweldig, dus ik betaalde $ 0,99 voor de volledige game. Zelfs nadat ik een e-mail heb ontvangen waarin mijn betaling wordt bevestigd, heb ik geen toegang tot de volledige game en heb ik nu alleen de mogelijkheid om $ 1,99 te betalen om de rest te spelen
Zoals het verhaal. Maar het spel blijft achter.
Ik vind het tot nu toe leuk, maar de besturing is een beetje onhandig en de personages zijn een beetje flauw.
Het toont het logo voor het spel en gaat dan naar een glitched laadpagina en blijft op dat ik zelfs probeerde het opnieuw te openen en hetzelfde gebeurde
Verveeld heel snel
Creatief verhaal en een goed humeur, gewoon proberen ver genoeg te komen om te weten welke mechanica er zijn naast het jagen en ophalen van zoektochten. Nog steeds leuk om de tijd te doden en geeft je een goede indicatie van fetch goals.
Ik hou echt van dit spel. Het zou geweldig zijn als het verhaal verder gaat, de tweede game was echt leuk. Maar ik zou graag willen weten hoe de FEI bij John is gekomen.... En hoe ze het overleven! Maak alsjeblieft meer van dit soort spellen. Het was moeilijk om te stoppen met spelen. Bedankt voor het maken van een spel als dit.
Geweldig mooi en leuk spel!
Geen foto's.
OPUS: Rocket of Whispers Nuotykių cibs
OPUS: Rocket of Whispers Avventura gwvd
zo dankbaar voor jullie voor het maken van dit soort spel Maar ik heb een probleem. mijn telefoon wordt heet tijdens het spelen en het spelen gaat niet zo soepel dat er te veel ram voor nodig is, mijn telefoon is huawei y62.
geweldige graphics en verhaal, maar mijn probleem is dat de besturing steeds verder van zijn plaats wordt bewogen, dus als hij continu loopt, gaat hij met mijn duim en komt hij op de rand van het scherm terecht... verder is alles geweldig en mooi. ga zo door met het goede werk♡
Maak het alsjeblieft gratis.
goed verhaal
Is een demonstratie. je moet betalen als je wilt spelen. verwijderd.
OPUS: Rocket of Whispers Приключенски osb
Je krijgt de indruk van de Play Store dat het een freemium-spel is, maar dat is het niet. Er staat in app-aankopen, maar je moet de game kopen om hem zelfs maar te kunnen spelen.
Het is echt een goede en geweldige verhaallijn
Ik heb het na 3 minuten al begonnen... je krijgt eerst minuten lang tekst die je door moet overslaan... ik wil SPELEN, niet lezen!
Geweldige gameplay, mooi verhaal
het is een goed spel, maar ik ben blut - je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb geprobeerd het spel te kopen, echt waar, maar het spel kan de optie gewoon niet laden, het loopt vast in het "verbinden"-scherm. Nog iets, eerst geef je me 2 gameplay-sequenties, een dialoog en dan vraag je me om na te denken over het kopen van een bundel die te koop is, maar de korting duurt maar 5 minuten?? Ernstig? En een aantal van hen zijn als "je krijgt cosmetica en zielstenen", wat zijn zielsstenen? Hoe wil je dat ik overweeg om je meer te geven dan de basis als ik geen idee heb wat het doet? Deze game, door de opmerkingen en wat ik kan zien aan het kleine stukje gameplay, heeft de potentie om een geweldige verteller te zijn, een geweldige game en ik wil het echt spelen... Maar ik kan het letterlijk niet. Ik geef het nu 3 sterren omdat ik niet kan zeggen dat het spel goed is, omdat ik niet genoeg heb gespeeld, maar ik kan ook niet zeggen dat het slecht is. Dus tot nu toe gaat het goed. Zodra ik de game in huis heb, zal ik een goede recensie maken. En nog een laatste ding, nogmaals, je geeft me 2 reeksen gameplay die ik in een paar minuten kan voltooien en je vraagt me om je meer geld te geven dan de basis en niet alleen dat, verwacht je dat ik binnen 5 minuten een beslissing neem? Die zet zorgde er eigenlijk voor dat ik niet meer wilde uitgeven dan het basisspel, als je een demo wilt maken, een goede demo wilt maken, en laat me dan in *mijn* tempo nadenken wat ik koos om te kopen.
Van boven naar beneden bs
Bla bla bla praten praten praten
OPUS: Rocket of Whispers Приключенски osb
Saai spel, overhyped.
hiervoor betaald en 100% voltooid in minder dan 3 uur ... leven van een 2-jarige prijs en geen inhoudsupdates of nieuw verhaal, gewoon een heel mooi, heel kort, heel erg EMO-spel. het is zeker de moeite waard om te spelen, maar niet de kosten waard als het wordt verlaten voor nieuwe inhoud.
Hoort er geen geluid te zijn, of is het spel kapot? Jammer, het zag er best goed uit.
Jullie doen geweldig werk dit spel is... gewoon kalm voor mij, het spelen van dit spel in mijn tussentijd is op de een of andere manier bevredigend, ik kijk uit naar meer dingen in de toekomst
Het hele spel wordt geblokkeerd door een betaalmuur na ongeveer 5 minuten van, denk ik, een demo. Verspil je tijd niet
Repetitieve en saaie gameplay
Je zou het beter kunnen maken, probeer gewoon meer, ik sta aan jouw kant ok
ik ben helemaal weg van dit spel, de graphics, de muziek, de details, het concept, de gameplay, de kunst, het is gewoon zoooo mooi, en het is ook gratis?!! dat is een geweldig pakket dat je daar hebt. Ik had nooit gedacht dat ik verslavend zou zijn in het spel. Ik ben hier eigenlijk vanwege de proloog. het was een leuke ervaring om het te spelen, en ik speel het nog maar 3 uur!! oh en trouwens bedankt voor het maken van zo'n mooi spel. absoluut aanbevelen.
Interessant concept, maar ik werd John beu, het tweedimensionale, knorrige mannelijke personage dat tegenwoordig zo overheersend lijkt. Als kind was hij interessanter. Dus ik de-installeerde.
Ik vind het leuk, maar niet zo veel waarom zet je geen voice-acting?
Val steeds in slaap tijdens het spelen.Dialog springt heen en weer tussen op de neus en non sequitur in typische anime-stijl. Lokalisatie heeft zoals gewoonlijk werk nodig.
OPUS: Rocket of Whispers Avventura gwvd